Dag 15 – Mina drömmar

Då har vi kommit halvvägs i den här 30 dagars utmaningen. Idag ska jag skriva lite om mina drömmar.

Jag har många drömmar. Jag tror att det är bra att ha många drömmar.

Flytta är en stor dröm. Till ett stort hus. Helst ett gammalt hus med massor av charm. Ett hus som vi kan fixa och dona och få riktig personlig charm!

Huset får gärna ligga på västkusten. I närheten av Göteborg.

Jag vill ha fler barn. Många barn. Jag vill ha ett bra och roligt jobb. Jag vill ha en bra utbildning.

Det är mina drömmar.



Vad har ni för drömmar?

Postat av: Carolina

Jag gillar dina drömmar o hoppas de går i uppfyllelse! <3

2010-12-06 @ 22:40:17
URL: http://Www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0