Busiz

Jag frågade Oliwer idag om han ville åka och leka med barnen. Han svarade "Nej, jag leka Mamma och Pappa.". Hmm? Undrar om han tycker att hans föräldrar har jobbat lite för mycket på sista tiden?

Vi ska iaf iväg till
Busiz. Den nya busfabriken i Nyköping om en stund.

Det blev lite mycket jobb den här veckan. Var egentligen ledig onsdag och torsdag, men tog ett extrapass igår, så blev tre dagars jobb, ledig en och sen tre dagars jobb igen. Men men, blir bra pengar i slutänden iaf.


Jag ska ha mitt nya fina armband idag.


Jag fick det av min älskling på julafton. Det finns att köpa här.


Hoppas att ni får en bra dag:)

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Vill tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna stort paket NOKA-produkter. http://joosefinea.blogspot.com/2010/12/tavling-noka.html

2010-12-30 @ 17:16:58
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0