Åh det funkar!

Nu funkar blogg.se igen:)
Var det bara jag som hade problem med att logga in? Det fanns lixom ingen "Logga in" på sidan:(, det såg helknasigt ut.

Men men, dag funkar det iaf:)

Idag har jag jobbar 6-18 och är ganska trött. Jag har precis kokat potatis och gjort köttfärslimpa. Fick receptet av en kollega idag, så jag ser fram emot att smaka:) Nu är det bara såsen som ska koka upp. Jag är lat, jag tog en påse med IKEAs gräddsås. (Men den e ju såå gooo:))

Ikväll blir det en tidig natt (hoppas jag.) Darlingen ska iväg och jobba, vilket betyder att jag ska lämna Oliwer på dagis imorgon bitti 5.15. Första gången i världshistorien som jag lämnar honom så tidigt (Jag har ju börjat 4.30 förut, så de tillfällena har han fått sova på dagis)
Men det blir nog bra;)


Har fått fina julkort idag oxå:) Sånt gillas!!:)
Skickar ni julkort? Jag skickade iväg en hel hög i onsdags, så de borde landat hos de drabbade idag;)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Nej här skickas inga julkort.... men får väl ta mig i kragen till nästa år=)



kram

2010-12-17 @ 21:07:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Har du Internet Explorer som webbläsare? Det verkar som om att alla som har den webbläsaren inte kom in på blogg.se igår. Jag kör med Firefox och det funkade prima! Lika så för de som körde med andra webblasre utom Explorer...

2010-12-17 @ 21:28:45
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0