Sjuk

Japp, jag är sjuk. Jag är inte den personen som är sjuk, men nu var det bara att inse faktum. När jag ringde och sjukskrev mig hörde de knappt vad jag sa. Oliwer bara tittade på mig i morse när jag försökte få fram några ljud;)

Genomförkyld och ont i halsen.

Igår mådde jag inte heller bra, men trodde att jag skulle hinna kurera mig så att jag skulle kunna jobba onsdag och torsdag, men nu har jag iaf ringt.

Vi åkte och handlade på Citygross igår. Vi gjorde tacos och hade lite "Fredagsmys" igår. Tittade på Fångarna på fortet och hade det mysigt i soffan.

Idag kommer det inte bli många knop gjorda. Vi kommer titta på många filmer och vänta på att våran Darling kommer hem från jobbet.


Vad har ni för er idag?

Postat av: Johanna

krya på dej gumman!

2010-08-31 @ 08:56:14
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

vet förresten inte om det innefattar Oxelösund, återkommer med det.:) kram

2010-08-31 @ 08:56:56
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Jag ska till tandläkaren, elgiganten och så en snabbis till stan och köpa vantar och mössor till barnen:)



2010-08-31 @ 09:03:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Monica Sandberg

Krya på dig... Jag kör alltid med Enchinagard när jag känner att jag börjar bli förskyld o det brukar hjälpa. Det är inte roligt med förskylning man blir så himla däven. Har du tappat rösten också? Det gjorde jag sist o det gäller att försöka hålla tyst men det är inte lätt när man har barn. Ta o sköt om dig ordentligt nu så att du blir bra. Kram

2010-08-31 @ 09:18:27
Postat av: Anonym

Krya på dig... Jag kör alltid med Enchinagard när jag känner att jag börjar bli förskyld o det brukar hjälpa. Det är inte roligt med förskylning man blir så himla däven. Har du tappat rösten också? Det gjorde jag sist o det gäller att försöka hålla tyst men det är inte lätt när man har barn. Ta o sköt om dig ordentligt nu så att du blir bra. Kram

2010-08-31 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0