Oliwer Ibrahimovic

Har ni träffat Oliwer Ibrahimovic?!



Vi sitter i soffan och myser framför Barnkanalen.


Jag borde göra massor, men har ingen ork alls. Har satt igång en maskin med tvätt och borde vika det som redan hänger på torkställningen (Det som är torrt). Men jag orkar inte.

Jag borde dammsuga, men orkar inte! Jag borde leka med min son, men orkar inte!
Idag blir det en riktig slödag framför tv:n.



Nu är det en ganska mörk bild, men ni ser hur mycket de här två tycker om varann:) De pussade på varandra och grejade och lekte igår:)




Det här älskade dasset hittade jag när vi var i Sthlm häromdagen:). Det är så himla fint!! Min nya favoritlykta:)

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilka fina bilder du bjuder på denna tisdagmorgon. Och lille O är den sötaste fotbollsspelaren :)

Kram

2010-08-31 @ 10:44:13
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0