Lördag 20100828

Lördag;

Jobba
4.30-14.45.
Sova 15.30 (H*e har redan missat mitt tidsschema)- 16.45.
Dusha, sminka, klä på mig, blogga 
16.45-17.45
Åka hem till Agnieszka
17.45.

Tror ni att min tidsplan håller?

Det tror inte jag. Jag har ju redan brutit den. Jaja, ikväll blir det fest, och krogen. Ska bli riktigt skoj att få slänga på sig lite rolig makeup och klä sig fint:) Ska nog ha min nya vita klänning:)
Ska hinna fixa naglarna oxå. Sen ska jag blogga lite om våran Sthlmsdag som vi hade häromdagen med. Hinner jag?

Bäst att jag slänger mig i sängen nu, så jag hinner vila en liten stund iaf!

Återkommer!

Psssssst, passa på att kommentera lite:)

Psssssst igen; glöm inte min
Me&I tävling!! Den avslutas imorgonkväll!




Postat av: Carolina

Låter härligt, ha en riktigt kul kväll, miss you! <3

2010-08-28 @ 16:56:07
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0