Lista

Har inget att göra medans jag väntar på att Oliwer Ibrahimovic ska somna, så jag tänkte skriva en lista.

Dagens;

* Väder- Ljust med molnigt (har inte varit ute)
* Filmer- Har än så länge bara tittat på "Heffaklumpen" och Barnkanalen
* Kläder- Lila mysbyxor och en t-shirt.
* Oliwers kläder- Zlatan Ibrahimovic´s matchkläder i Barcelona
* Musik- Har inte lyssnat på musik alls idag
* Frukost- Två mackor med skinka och ett glas mjölk
* Frisyr- Ja, frisyren fixade sig själv under natten;)
* Måsten- Tvätta, vika tvätt, dammsuga
* Jobbiga- Jag har ingen röst, ont i halsen och täppt i näsan
* Härliga- Snart kommer Darlingen hem
* Plats- Soffan

Jag kommer inte på fler att skriva;)
Oj så uttråkad jag är! Är totalt slut! Sov hur dåligt som helst i natt. Hoppas att Darlingen kommer hem snart. Zelda behöver gå ut och jag behöver vila. Jag kan inte prata med Oliwer och han får inte den stimulans han borde få.


Postat av: Jeanette - Tävling pågår

"Ja, frisyren fixade sig själv under natten"



ha ha

2010-08-31 @ 14:15:00
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Milla

Hoppas du känner dej bättre gumman!

Ha en skön kväll och vila massor :)



Krya på dej!



Kramar

2010-08-31 @ 20:25:33
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0