Igår var vi duktiga

Japp, igår var vi grymt duktiga.

Vi gjorde sånt där tråkigt småfix (ni vet sånt som kan bli liggandes i flera veckor-månader-år). Darlingen borrade upp tre st svarta tavellister. Betongen var så hård på vissa ställen att 3 (!!) borrar böjdes! Men listerna är på plats och jag är supernöjd!

Vi tvättade, diskade, dammsög, rensade, slängde skräp i soprummet, släpade ner grejer till källaren, rensade bland Oliwers skor, hämtade upp Oliwers dörr (från källaren).


Vi åt en enkel lunch igår med. Tog det som fanns i kylskåpet och blandade ihop. Det blev ungefär så här;
Grillad kyckling, gurka, tomat, melon, fetaost, vinbär och hallon:)
Mycket gott och fräscht!


Jag och min vän Jenny gick en 5km lång powerwalk. Sen avslutade jag dagen med kräftor och ett glas vin. Jag och Darlingen hade lite filmmys i soffan. Först Shrek 3 och sen Snowroller:)

Idag ska vi åka och slänga lite mer skräp, kolla runt lite på loppisar och möbelaffärer. Har ett projekt på gång.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0