Fredagsmys

Vi tillbringade hela eftermiddagen hemma hos mina föräldrar och blev bjudna på grillat. Pappa hade gjort hamburgare efter Per Morbergs recept. Mycket goda!



Oliwer sov i vagnen, vaknar upp och säger "kissa".
Vi tog av honom blöjan och han sprang mot toaletten. Han satt där en stund utan resultat. Sen tog det ca 5 sekunder och så låg det en korv på altanen. Medans jag torkade upp det så kom det ännu mer inne på mattan. När vi tog ut pottan på altanen så kom det ännu mer. Min lilla kille:)




Mysigt att sitta på pottan och läsa ute i solen:)


När vi kom hem igen kände jag för att ta ett bad. Har man inget badkar så får man lösa det lite tillfälligt:)




Jag och Oliwer badade tillsammans, det var jättemysigt! Ska nog ställa in ett litet badkar igen!



 


Lite fredagsmys med blomkål, gurka, morötter och vitlöksdip:) Till det lite vitt vin och en bra Falk film. (Tredje vågen).


Idag när vi kom hem låg ett roligt brev i hallen.

Jag öppnade och hittade den här:




Tack snälla Johanna på Mykidoo!
Oliwer kommer att bli grymt snygg i denna underbara tröja!!

Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Ni verkar ha haft en underbar mysfredag!

Och smart du är som tar in poolen...kanske man ska göra nästa gång Edvin inte vill bada...för nya bra mutor behövs ;)

Kramar

2010-08-14 @ 19:00:59
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0