Birgerfest:)

Igår smet jag hemifrån. Jenny och Jonas hade sin årliga "Birgerfest". Meningen var ju att Darlingen och Oliwer oxå skulle följt med, men eftersom att Oliwer inte var riktigt feberfri så vågade vi inte.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle köpa i present till värdparet, så jag busade till lite och köpte en blåbärsbuske:D. De blev jätteglada! Jag hoppas att de planterar den snarast:) Jag hade pysslat ihop ett armband till Jenny oxå:)



Vid 16 tiden kom jag dit och vi satt och snackade en del och alla barn lekte massor. Efter några timmar så kom några till. Det blev smörgåstårta, snacks och sen femkamp.

 


Daniel är och smysäter lite:)


Tyvärr så har jag inte så många bilder fån kvällen eftersom att jag lovade Jenny att använda hennes kamera, men jag tänkte plocka lite av hennes bilder sen:)

Det var en kanonbra kväll!

Jättetack!!

Postat av: Agnieszka

Gott med smörgåstårta :)



kram

2010-08-08 @ 21:37:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0