Kanonbra dag!



Oliwer tar sig en tupplur efter massor med lek i äventyrsbadhuset:)


Idga åkte jag och Oliwer ner till Linköping. Vi hittade Michelle och hennes söta Thias efter lite letandes:) Vi åkte till äventyrsbadhuset och lekte gärnet! Oliwer var helt orädd! Han sprang rakt ut i vattnet!! Efter en liten snabbluch åkte vi in till Ikanohuset. Det blev lite shopping. Kan visa er vid ett senare tillfälle om ni är intresserade.

Naturligtvis avslutades Ikanohuset-besöket med Ikea:). Köpte iofs inget roligt, mest glödlampor och batterier:p.

Så himla roligt att äntligen träffa dig Michelle! Vilken underbar son du har och vilket underbar person du är! Jag hoppas verkligen att vi kommer att träffas ofta:)

Jag och Michelle har pratat över nätet i flera år, men äntligen fick vi tummen ur:) Haha. Bättre sent än aldrig!

Postat av: Michelle

Jaa det va helt underbart att träffas o äntligen få se lille Oliwer.. som inte alls e så liten längre! ;)

Tack för idag vännen! <3

2010-04-22 @ 21:34:20
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Hej.

Har du lust att skänka mig två minuter av din tid. Det krävs bara tre klick till att du ska göra mig glad. En klick in till min blogg, en klick till på länken och en klick och lämna en röst på min son.

Länken till tävlingen hittar du i mitt nästsista inlägg!

Tack på förskott.

(ursäkta om jag störde)

2010-04-23 @ 13:19:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Ajdinsmamma

Sv: tack snälla du :) alla som röstade på min söte son ska få en härlig överraskning på min blogg när tävlingen är avslutad :) Så håll utkik :)

2010-04-23 @ 17:57:22
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0