Fyndat

Idag har jag fyndat lite igen:) Iaf om man delar min uppfattning:)


Dagen började med att jag och Agnieszka traskade hemifrån henne ner till stan. Vi tog varsin calzone och gick sen vidare mot centrum. Vi såg en kändis- Anna Bergendahl:). Jag köpte två tröjor och ett par fingervantar på rean till Oliwer och en tröja till ordinariepris. Ska visa er bilder senare.

När vi hade strosat klart nere i centrum så traskade vi upp till henne igen. Usch så varmt och svettigt det blev!! Kondition?!

Jag och Oliwer var hemma en liten stund. Han vilade lite framför tv:n, och jag tog en dusch, sen åkte vi vidare. Vi hämtade upp Elin och åkte mot Öppen Hand. Jag köpte en korg med klossar och en strandstol till Oliwer. Totalt 40 kr för båda sakerna och Oliwer blev jättenöjd!




Såna här klossar är det:)

Vi avslutade våran dag hos mina föräldrar och åt lite korv med bröd:)

Nu har jag lite att fixa innan jobbet imorgon!!

God natt alla söta!



Postat av: Milla

Härligt med fynd! Den där konditionen lyser med sin frånvaro även här kan jag meddela ;)



Kramar

2010-04-27 @ 22:05:14
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Alltid roligt med fynd!

O jätte fina klossar :)

Kramar

2010-04-28 @ 07:58:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0