Att unna sig!

När man har gjort något bra så måste man få unna sig saker. Vad man ska unna sig får man bestämma själv, men det kan vara något klädesplagg eller något annat skoj till hemmet, dig själv eller barnen, godis eller en resa.

Idag har jag jobbat. Som vanligt mina 10 timmar 15 min. När jag kom hem tänkte jag vila lite framför en film, men jag fick lite annat att göra;)

Några hantverkade hade varit här idag och fixat klart bänkskivorna. (Det var fult i skarvarna), så Darlingen hade burit bort micron och allt annat som stod på dem. Jag torkade av bänkarna, ställde tillbaka alla saker som stod där. Diskade upp massor med matlådor och annat skoj. Torkade av köksbordet och vardagsrumsbordet, slängde i en tvätt i maskinen, plockade upp ca en miljon olika leksaker, plockade undan andra saker. Tvättade bort några av Oliwers (fina) konstverk på några skåpsluckor. Sorterade tvätt, vek tvätt, slängde reklam. Dammsugade hela lägenheten. Med mera!

För att återkoppla till att man ska unna sig saker, så hällde jag upp en kopp med fusklatte och tog fram lite godis. Det blev Marabous schweizernöt och nappar. Mina favvos. Innan jag började med godiset åt jag en Risifrutti med hallonsmak.

 




Korgen med klossar som Oliwer fick igår. 25 kr. Vilket fynd!!




Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Självklart ska man belöna sig själv när man gjort något bra :) O jag tycker verkligen om dom där klossarna...där gjorde du absolut ett fynd :)

Kramar

2010-04-28 @ 18:38:45
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vilka superklossar du hittade! Man kanske skulle ta och gå på loppisar själv!

Mumma med choklad och nappar, jag kan dock inte äta sånt själv för tänderna bara ilar :(



kramar

2010-04-28 @ 19:46:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0