Slingorna gick åt helvete...

Börjar med att visa bilder från dagens blomsterkurs;

 

 

Oliwer försöker knycka ett nypon;)
Det blev två kransar och en bukett idag. Jag är jättenöjd med buketten och med översta kransen, den undre kände jag mig inte så jättenöjd med, men den får duga;) Mamma har fått båda kransarna, eftersom att det är "ute-kransar". Hon blev glad iaf:)

När jag kom hem från stan skulle Anders, Hannah och barnen komma och fira Oliwers födelsedag. Lite sent, hehe typ 3 månader, men de var så välkomna så:) Oliwer fick en bil och vi fikade.

 

Efter fikat skulle jag färga slingor. Jag blekte ju håret i förrgår, så att jag skulle kunna göra snygga mörka slingor tänkte jag. För första gången i mitt liv skulle jag färga slingor på mig själv med en sån snygg mössa. Alla andra gånger när jag har gjort slingor på mig själv har jag gjort de "för hand", men nu skulle jag testa mössa. Vilket gick åt helvete..... Darlingen hjälpte mig att "dra ut" håret genom alla små hål i mössan.



Men.... Det såg förjävligt ut på ren svenska. Färgen kom alldeles för långt från hårbotten att det såg ut som att det var utväxt. Uscha. Så jag slängde i färg i hela håret. Så nu är jag helt mörkhårig.
Kan visa er en bild på det imorgon om ni vill se.

Känns ju lite snopet kan jag lova eftersom att jag hade tänkt att vara tokblond nu en stund. Men men, så kan det gå:)

Jag har det myspys på vardagsrumsbordet iaf;)

Strax dax att sova.

Kramar!


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Tråkigt att inte slingorna gick bra... vill gärna se bild på BrunettSofia!

kramis

2009-10-01 @ 08:43:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin med charlie

vilka fina buketter :)

2009-10-01 @ 09:49:03
Postat av: tezza & Ellen

jättefin bukett !!

2009-10-01 @ 10:25:41
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fina kransar och bukett ;-) Svårt d där med slingorna.. kan lätt bli så..!! Blev säkert snyggt ändå ;-)

2009-10-01 @ 10:54:42
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0