Patrik 1,5

Tittar på slutet på "Patrik 1,5". Började på den igår, men vi gick och la oss istället.
Har sett den massor med gånger. Jag gillar den.

Min älskade lilla fining ligger och sover så sött i sitt rum:)
Min älskade stora fining ligger oxå och sover;)

Känns skönt att jag inte betat av 4 jobbdagar, bara två kvar. Det kommer gå snabbt att jobba. *Intalar mig själv*

Känns lite tråkigt att inte lägga in några bilder, men har ju alla foton på andra datorn. Får lägga ut några bilder imorgon, då kanske ni får se någon bild från Oliwers rum:)

Kramar




Postat av: Lilla jag

Gillar den filmen :)

2009-09-02 @ 00:52:22
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Johanna

den filmen är jätte bra!

det skiljer 5 veckor på Love och Lilja men Love har alltid varit lite större så det skiljer inte alls mycket i vikt och längd. =)

kram

2009-09-02 @ 16:34:32
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0