incheckat bagage

Hej hej. Jag sitter på jobbet och ska titta på incheckat bagage. Problemet är bara den att det kommer inga väskor. Systemen är avstängda för kvällen. Så vi har det rysligt lugnt och skönt just nu. Sitter och tar igen mig och äter några "marianne". Lena fick en kartong marianne av mig i födelsedagspresent, den har jag naturligtvis smakat ur. Hehe. Sån är jag;). Två dagar kvar att jobba, sen ledig tre dagar. Ska på husvisning på måndag och på tisdag. Får se om vi får något hus i framtiden. Skulle sitta fint med ett snart känner jag. Vad har ni gjort idag? Kommentera gärna. Kramar!

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt när det är lite lugnt på jobbet...hellst när man har en liten kartong med godis framför sig ;)



Idag har jag bara tagit det lugnt. Har jobbat natt så jag klev inte upp förens klockan två...sen har vi haft fredagsmys nu ikväll!



Jag ska hålla tummarna för att Erat hus kommer att dyka upp snart :)



Kramar på dig vännen!

2009-09-25 @ 23:24:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0