Hej lilla bloggen:P

Dagen har gått väldans fort idag, och jag har inte hunnit blogga!

Det började med att vi åkte till Agnieszka vid 12. Vi skulle ha lite lekdate med några andra mammor och barn. Oliwer och Nova sprang runt och grejade och donade. Vi blev bjudna på kaffe, äppelpaj, kakor och festis. Mycket gott!

Efter lekdaten åkte Oliwer och jag ner på stan en sväng. Han sov en stund medans jag hann testa lite kläder.
Jag köpte ett par jeans till mig. En tröja, sån halsdukskrage (?) och strumpbyxor till Oliwer och en present till min kära sambo:)

Vi åkte förbi Coop Extra på väg hem, och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Jag värmde en fryspizza som jag hade köpte på Coop. (Där kom pizzan Agge!), sen åkte vi på husvisning. Jag är helt klart intresserad.
Får prata ihop mig med Darlingen.
Han var på husvisning på det huset igår.

Imorgon ska jag och Oliwer på två st husvisningar. Pappa kanske ska följa med. Skojs!

Nehe, nu kikar jag lite på "Färjan 3". Ganska kasst, men skoj ändå eftersom att vi åkte med Cinderella häromdagen:)

Vad har ni haft för er idag??

Btw, idag testade min lilla son en av Novas ballerinakjolar. Han blev sååå söt:)
Väntar på bildbevis på mailen:)


Postat av: Sofie

Så sött med ballerinakjol:) När Hugo och vi var hemma hos en kompis familj som har två tjejer på 6 och 8 år så fick han också prova på deras prinsessklänningar haha. Söta de blir då de små pojkarna.-)



Kramar

2009-09-29 @ 07:15:48
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Vi ska ju på namngivning för Love på lördag, så det blir liiiiite tight...... tänkte ta det på fredag isåfall. Om jag vinner biljetter vill säga!

kramis

2009-09-29 @ 08:01:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: micaela

Vart har du hittat alla hus???

2009-09-29 @ 08:10:20
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0