En timme kvar....

En timme kvar tills jag får äta mat. Ska äta lax med pasta och romsås idag med, gjorde det lätt för mig igår, och gjorde 4 st likadana matlådor. Två till mig och två till Darlingen.
Imorgon tänkte jag äta i restaurangen;)

Sitter och vaktar samma grind som igår, dock har jag haft väldigt lugnt idag mot vad jag hade igår, då var det lite körigt vill jag lova.

Idag innan jobbet åkte jag och hämtade två paket på Ica Kvantum. Ett från Ellos, och ett som var vunnet från Tradera. Det från Tradera var jacka och termobyxor. Helt nya. Kanonfina!




Bilder från Ellos inköpen kommer senare.

När vi hade hämtat paketen åkte vi vidare mot Karlssons. Skulle kika lite på barnkläder.
Men det var väldigt utplockat! Köpte iaf ett set regnkläder i strl 80 (men de såg ganska stora ut)
Det var svarta med döskallar på- Jaa, jag vet att du inte gillar döskallar mamma, men för 50kr så får han ha det på sig;)

Vad ska jag göra nu då?
Jag har läst mina favvobloggar, kollat mailen och läst aftonbladet....:) Dagens i-landsproblem!
Jag har ju Rix Fm iaf:)

Synd att jag inte tog med boken jag håller på att läsa. "Livstid", fortsättningen på "Nobels testamente" av Liza Marklund. Jättebra!

Hur många steg går ni varje dag? Ni som har stegräknare på er.
Jag har legat på 13.000-20.000 varje dag. Är det bra? *Hoppas det*:)

Vad gör ni idag?
Kramar!


Postat av: emily

Hehe jaa men kanske de blir en dotter också för dig :) Du har ju iaf världen sötaste prins :D



jag går väl mellan 15.000 - 25.000 steg/dag. Beror på vad jag gör. På jobbet blir de ju en del spring :)

2009-09-02 @ 18:05:26
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är jättebra. Rekommenderade antal steg per dag för en vuxen är 10.000. Allt över det är en bonus. ^^

2009-09-02 @ 18:10:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Jag hade stegräknare ett tag o hamnade precis som dig mellan 15-20000 steg o då fick jag höra att det var "mkt" så ja jag tror att det är bra =D

2009-09-02 @ 18:18:06
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är så roligt när man lyckas fynda kläder som ser ny ut :) Själv håller jag på att kolla efter en overall på blocket (det brukar bli lite bättre pris där), men fortfarande har jag inte lyckats hitta en som jag fastnat för till bra pris...



Kramar

2009-09-02 @ 18:35:44
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

det är något i dom som inte är bra.

man kunde ge det som lördagsgodis men dom var tydligen inget bra som ex mellis eller så.

2009-09-03 @ 09:41:25
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0