Blogglust?

Idag är blogglusten nästintill obefintlig. Jag har inte orkat läsa några bloggar alls, och inte uppdaterat min.

Vi har varit i Södertälje (förlåt, Östertälje) på söta Hektors dop idag. Det var ett fint dop, mycket trevligt folk och gott fika:) Det hade du fixat bra Karin:) Stort tack att vi fick komma!

Efter Södertälje åkte vi upp till Sthlm. Närmare bestämt Huddinge. Målet var hem till Anna och Johan.
Fick god spaghetti och köttfärssås och fika efteråt:) Mycket fika blev det idag kan jag lova!
Tack för idag!

Efter det åkte vi och hämtade Zelda. Våran numera lilla treåring:)

Nu blir det strax sängen. Om min lilla ettåriga son behagar att somna snart!!!

Kram och god natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0