Trött mamma

Oliwer vaknade och var nästintill otröstlig i natt lite före midnatt när vi skulle gå och lägga oss. Vi gjorde välling till honom och så fick han sova i våran säng. Vilket var dumt gjort. Han har sparkats, låtit, grejat och donat.

Så idag är den här mamman trött. Trots att hon fick ligga kvar i sängen när övriga familjen gick upp.
Det behövs verkligen aktivering idag om jag ska hålla mig vaken.

Lillprinsen är snorig. Hoppas verkligen inte att han ska bli förkyld nu. Det har vi inte tid med.

Jag har två beställningar på armband, kanske ska se om jag kan knåpa ihop dem, men det är sånt jag får göra när Oliwer sover.

Vad hittar ni på när ni har "tråk och trött"dagar?

På söndag firar jag och Darlingen 4 år ihop. Ska se om vi kan gå på bio eller nåt;)

Snart är det måndag:)

Återkommer säkert senare:) Kramar!


Postat av: tezza & ellen

usch då hoppas du blir piggare med dagen !!

ja vi brukar inte göra så värst mkt.. myspys eller promenad !!

kram

2009-10-29 @ 13:11:35
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0