Sveriges tråkigaste blogg?

Hej och välkomna till kanske Sveriges tråkigaste blogg!
Jag har ingen blogglust alls. Just idag har jag ingen lust med något alls över huvud taget.
Kameran har vilat ovanligt länge, så jag har inga nya fina friska, fräscha bilder att bjuda på.

Vad har jag gjort idag?
Svar; Ingenting.


Det är dagens sanning. Jag fick sova till ca 9. Sen har jag och Oliwer lekt, lekt och lekt. Jag har slängt in alla äckliga badrumsmattor, Tyget på Oliwers "sätta på bordet-stol", och tyget på Oliwers babysitter i tvättmaskinen. Hoppas att de är superduperfina nu. Klara att hänga upp är de iaf.

Jag har diskat.

Vi har ätit kinamat oxå. Det var supergott!
Det har öppnat en ny Kinakrog i stan, Darlingen messade när han var på väg hem från bilverkstan och frågade om han skulle köpa med sig mat, jag svarade att det fick han gärna göra, vad som helst men inte pizza. Så det blev kinamat.

Annars har det varit lugnt hos oss idag. Jag ska åka och posta massa Tradera paket som jag har sålt. Ska passa på att handla lite med. Killarna får vara hemma. Skönt att bara åka iväg helt ensam. Me like!

Efter lite vaniljglass med chokladsås känner jag att jag är redo. Redo att möta världen. Redo att kliva ut ut lägenheten för första gången idag.

Imorgon ska jag jobba morgonpass. Börjar 4.30, och slutar 14.45. 10,25 härliga timmar, och vet ni, det var frivilligt. Eftersom att jag kommer börja jobba morgonpass från dec eller jan tänkte jag att jag kan börja lite smått. Men det kommer bli jobbigt. Galet jobbigt.

Kanske får ett ryck sen och fotar lite och lägger upp några bilder. Men förvänta er inget, så blir ni inte besvikna:P

Ciao!

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag tycker inte alls att du har sveriges tråkigaste blogg...och ibland försvinner blogglusten, det är bara så...och du har absolut hunnit med lite idag, för vad är roligare än att leka med sitt barn? :)



Jag hoppas att du får ett "ryck" med kameran och får tillbaka din blogglust snart!



Kramar på dig vännen

2009-10-12 @ 19:10:30
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Amanda

Du har då rakt inte sveriges tråkigaste blogg. Ibland måste man bara finna inspirationen igen. jag är själv lite inne i en sån period. och det måste man få lov att vara ibland.

Kram på dig!

2009-10-12 @ 20:23:53
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0