Lugn och skön morgon

Idag vaknade min lilla son kl 8. Jag gjorde välling och så fick han titta lite på barnkanalen. Vid 8.30 tyckte jag att vi skulle lägga oss o mysa lite i sängen och tittade på tv där inne ist. Vid kl 10 somnade han, då la jag honom i hans säng och så somnade jag oxå om. Nu är kl 12.25 och han sover fortfarande!

När han vaknar ska han få mat och sen ska vi åka till jobbet. Darlingen jobbar förmiddag, så Oliwer får följa med på vårat skiftbyte.

Är det någon av er som har sett någon av de bioaktuella filmerna? Jag har verkligen ingen koll alls. Den där "bröllopsfotografen" kanske är bra? Den skulle ju passa på våran 4 års dag:)

Gissa om jag längtar tills på måndag:) Men dagarna går snabbt, så snart är det måndag. Lena är så nyfiken att hon nästan spricker:P

Ha en underbar dag!
Kramar!



En liten söt tomte:)

Postat av: tezza & ellen

åå vad skönt o sova :)

jag har ingen koll på filmerna heller direkt.. men jag skulle nog se bröllopsfotografen. eller upp ! hehe

den verkar kul med.

ha en toppen dag och helg :)

kram

2009-10-31 @ 14:16:58
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Pillan

hallojs!! Ja såg det nu när jag kom hem toppen julklapp till lilla skruttan juh :-) Annars så rullar allt på i en faslig tackt här hemma. Månaderan bara rusar förbi en just nu.

kram

2009-10-31 @ 23:05:11
URL: http://pjatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0