Ljusa slingor

Igårkväll efter jobbet fixade jag nya slingor i håret. Denna gången blev det ljusa slingor. Man kan säga att det blev tvärtom mot vad jag hade tänkt från början, men jag är ganska nöjd ändå. Det var slingorna som blev pricken över i:) Annars var det nästan lite för mörkt för att vara "SoffiZ".

När jag hade slingmedel i håret tittade jag på Lyxfällan på tv3 play, drack ett glas vin och åt kräftor:)
Det var riktigt myspys. Lugnt och skönt, Oliwer sov och Darlingen jobbade. Jag hade tänt ljus och hade det jättehärligt! Sånt är kvailtéts tid:)

Idag ska jag jobba igen. Hoppas att det är lite lugnare än igår, igår (som alla andra torsdagar) var det massor med folk som åkte på kvällen (eller ja, hela dagen, men främst på kvällen)

Nehe, fixa någon mat som jag kan ta med mig kanske:)

Hoppas att ni får en bra dag!
Kramar!



En till bild som min moster har skickat, den är från i somras när vi var nere i Vetlanda:)

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Låter nästan som att du varit hos en lyxsalong...sitta med slingot i håret och dricka vin och äta kräftor ;)



Hoppas att ni har en fin fredag och jag hoppas också att du kommer att visa lite bilder på dina slingor :)



Kramar

2009-10-02 @ 11:54:14
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Kristin

Får hoppas helgen blir fin då din lilla smygfotograf ;) ska sätta mej med bloggen din ändå en sväng imorgon även om jag ej fått några pics. Nu har jag ju donat med allt d andra jag ska göra så..

2009-10-02 @ 20:19:41
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0