Långpromenad igen

Mina killar gav mig en lång sovmorgon idag:) Jag har världens bästa killar!!

Vi började dagen med en kaffe och sen tog vi en långpromenad. Vi gick ungefär samma sträcka som jag gick själv igår med "barnen". Jag hade stegräknare på mig, men tyckte inte att den hade räknat rätt. Så vi gjorde ett test. Jag hittade 4 st olika stegräknare hemma, så jag och Darlingen satte på oss två var. Det skiljde otroligt mycket på den som "räknade mest" och den som "räknade minst". Man kan inte lita på stegräknare. Jag vill ha en bra. En som man kan lita på till 100%!

Jaja, det är dagens i-landsproblem.
Darlingen är på jobbet. Jag och Oliwer har ätit korvgryta och tittar på film. Jag har gjort sockerkaka i silikonformar med. Goda blev de!! Ska nog ta med dem hem till mamma och pappa och fika lite:)

Tänk att Oliwer har varit så här liten:)

Hoppas att ni har det bra idag!!


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Tack gumman, betyder mkt. kram

2009-10-10 @ 15:55:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilken söt liten bebisbild på Oliwer!

Tänk så fort tiden går...önskar att man kunde stanna den lite så man kunde njuta lite mer :)



Kram kram på dig vännen!

2009-10-11 @ 20:31:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Vad härligt med sovmorgon!

De där stegräknarna är inte att lita på nej, jag gjorde ett test förra året och ingen räknade likadant.

Hoppas du har en bra dag!

2009-10-12 @ 12:56:23
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0