Lång dag!

Vi åkte vid kl 6 i morse, bilen styrde mot Ullared. Massor med timmar och 5000kr senare är jag hemma igen, med
5 stora påsar och ett stort leende!


Ett litet urval av det jag handlade;
Till mig; strumpor, strumpbyxor, pyjamasbyxor, trosor, t-shirts, baggyjeans och en luvtröja
Till Darling; jeans, skjorta, t-shirts och kalsonger
Till Oliwer; Massor med dagiskläder; tröjor, byxor, regnkläder, täckjacka, täckbyxor, strumpor, vantar, halsduk med mera med mera.

Massor med leksaker, julklappar och annat smått och gott till väl utvalda människor.

Deodoranter, schampo, tvål, våtservetter, julpapper, julsnören, en datorväska till minidatorn och en liten mus, en dvd film, reflexer, rattmuff och mycket mycket mycket mer!

Jag är supernöjd med dagen, stort tack Jenny! Det gör vi om igen, om ett halvår:)

Bilder på lite av det jag har handlat kommer imorgon.
Nu; SOVA!

Kramar!



Postat av: tezza & ellen

Härligt :)

2009-10-07 @ 10:53:09
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska snart också åka till ullared så sjukt kul de är att shoppa:)

2009-10-07 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0