Komp 2 timmar

Idag kompade jag två timmar från jobbet. Åkte hem vid åtta. Så himla trött efter gårdagens kvällspass. Hjälp vad mycket vi hade att göra då.

Nu har jag iaf ledigt ända tills söndag kl 12. Härligt!
Sitter med ett litet glas vin, ska nog ta ett bad och sen blir det nog sängen. Är så trött!

Imorgon får vi se om Darlingen ska vara med på Castorama eller om vi har en mysig familjedag. Beror lite på Oliwer med som har lite ont i halsen och är lite snorig.

Näääe, badkaret ropar på mig!!

Kanske skriver några ord sen.
Kramar!

Postat av: tezza & Ellen

skönt !!

jag ska snart med bada lite innan sängen :)

kram och godnatt !

2009-10-02 @ 21:21:48
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0