Hej:)

Idag har jag haft fullt upp. Vi åkte till Oliwers blivande dagis och hälsade på lite. Oliwer sprang runt under hela den timmen vi var där, han lekte, gungade och grävde i sanden.

Efter dagis så var vi hemma en stund, sen åkte Darlingen in till stan på några ärenden och tog Oliwer med sig. Jag begav mig oxå mot stan, det var dax för blomsterkurs:)
Ni fick se en kass mobilbild på första kreationen vi gjorde. En ljusbricka med massa fina blommor:).

Arrangemang nummer två var större och svårare. Det var en gravdekoration.

Eftersom att jag inte har någon gravsten att lägga den bredvid, så gav jag den till Mamma och Pappa istället. den blir kanonbra på deras altan.

Nu på kvällen har jag och Darlingen tittat på Johan Falk del 4. Längtar tills del 5 och del 6 kommer!

Det känns nästan som när jag var yngre och Rederiet gick, OJ vad jag längtade tills det skulle bli torsdag kl 20.00. Har/hade ni något program/serie som ni absolut inte kan missa?
Nu kan man ju kika på det mesta på nätet i efterhand, men det är inte riktigt samma sak som att se det vid första sändningstillfället.

Lägger in en bättre bild på ljusbrickan imorgon.






Åh vad jag längtar tillbaka till sommaren!!



Kram och godnatt!


Postat av: Karin

Jättefin gravdekoration =) Får nog ta o kolla in den där Johan Falk serien, verkar lovande ju =) Hoppas att allt är bra! Kramar

2009-10-28 @ 23:06:33
Postat av: anna

Jäklars vad duktig du är!!!

2009-10-29 @ 12:11:34
Postat av: tezza & ellen

superfin verkligen !

2009-10-29 @ 12:18:12
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Madeleine

åh vad fint!! blev dom glada för kan jag tro :-)

2009-10-29 @ 20:28:45
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0