Tråkig nyhet

Idag fick jag en tråkig nyhet. Var väl något jag egentligen visste, men inte ville inse. Ibland kommer verkligheten i fatt. Jobbigt, men så är det.

Just nu sitter jag på jobbet. Har varit en jättelugn dag. Skönt. Iaf hittills. Men tror inte att det är så mycket mer att göra ikväll. Ska äta lite middag och sånt. Vallenbergare. Gott!

En kändis gick igenom säkerhetskontrollen förut. Sånt gillar vi. En manlig skådis:) Han visste dock hur man gör när man går igenom en säkerhetskontroll, för han pep inte i bågen. (vilket var synd, för jag hade fått söka honom om han hade gett utslag:))

Vem det var? Näähe, det håller jag för mig själv;)

Uscha vad jag är sugen på godis! Får bli när jag kommer hem. Godis och ett stort glas vin:) Eller kanske ska skippa godis och ta gurka med dip istället. Det är nästan godare!

Jag är verkligen inte glad idag, dock tror jag inte att det märks utåt, och det är ju bra!

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!

Postat av: Mamma

En stor KRAM till dig från mig.

2009-11-06 @ 18:35:26
Postat av: Madeleine

Trist med tråkiga nyheter men kul med kändisar ;-) Hoppas ni får en toppenhelg!!

2009-11-06 @ 19:35:53
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Karin

Jag hoppas du får en skön kväll efter jobbet =). Kram på dig vännen

2009-11-06 @ 20:49:23
Postat av: Jessi

Usch vad tråkigt med tråkiga nyheter. =( Men nu blev jag ju lite nyfiken på vem kändisen var. =) Hoppas du haft en skön kväll efter jobbet. =)

2009-11-06 @ 23:41:08
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Ninus

Kramar om massor. Tänker på dig. <3

2009-11-06 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0