Tisdag 091124

Idag var vi på dagis igen. Andra dagen. Det gick jättebra, vi började med att leka utomhus 30 min och sen gick vi in och åt mellis. Efter det lekte vi, eller Oliwer lekte, jag satt i soffan och höll mig borta.
Oliwer lekte med sina nya fröknar och sina nya vänner. Det kommer inte bli svårt att lämna honom där, det känns jätteskönt!

Efter dagis har vi varit hos Mormor och Morfar. Fikat lite och tittat på "I drömmarnas trädgård".

Annars har vi inte gjort mycket idag. Dagen har gått väldigt snabbt. Det är inte kul när man kliver ut från dagis vid 16.30 och det är kolsvart ute. Om en månad är det julafton.

Hur ligger ni till med julklappar? Jag är klar med de flesta. *duktig* men har fortf lite att fixa med:)

Det blir en tidig kväll ikväll. Vi är trötta hela familjen. Imorgon är det dagis igen:)

Kram och god natt!




Postat av: micaela

vilket dagis går han på???



ÅÅ julklappar jag är också nästan klar, ska åka in till Nyköping på söndag och hoppas att få allt klart då =)=)



kram

2009-11-24 @ 21:22:08
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad roligt att det verkar gå så bra med dagis! Hoppas allt ät bra :) Kramar

2009-11-24 @ 21:37:47
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Karin

Va skönt att det går så bra för Oliwer på dagis =) Jag har kommit en bra bit på väg med klapparna =) Kramar

2009-11-25 @ 10:25:40
Postat av: tezza & ellen

skönt att det går så bra :)

a julklappar.. har inte alls något klart.. jo till ellen. men har en del kvar

2009-11-25 @ 10:44:32
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0