Jobb dag 3 och Fars dag

Idag började jag och barnen dagen hemma hos Mormor och Morfar. De bjöd på Farsdags frukost:) Pappa/Morfar fick ett superfint örngott med texten "Världens tröttaste pappa". Han ska dock få ett paket till, har inte hunnit köpa det ännu, eftersom att jag jobbar jämt...

Darlingen fick självklart Farsdags presenter idag. Två snygga slipsar och en mysig fleecefilt.

Dagen fortsatte på jobbet. Dagens 10 timmar gick ganska snabbt. En kändis gick igenom idag med. Dock en ganska obetydelsefull B-kändis. Men ändå en kändis:)

Nu är det strax dax att sova. Imorgon är det ännu en jobb-dag och på tisdag åker jag till Bryssel.

Sov gott:)

Grattis till Darlingen och till Morfar på farsdag! Jag och Oliwer älskar er!

Postat av: Madeleine

Hihi, spännande ;-) Blir ju nyfiken.. undra varför, haha ;-) Hur man är!!

2009-11-09 @ 11:01:44
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0