Fredagsmys?

Då var det fredag igen. Jag sitter på jobbet. Igen.
Dagarna går så himla snabbt. Man ser nästan Oliwer växa. Det är lite skrämmande.

I natt vaknade vi av att Oliwer gallskrek, och då menar jag verkligen gallskrek, vid 3 tiden. Darlingen gick och hämtade honom och la honom i våran säng. Han måste haft en mardröm, för han somnade direkt när han lades ner i våran säng. På morgonen så vaknar jag av att någon hostar och nyser mig rakt i ansiktet. Härligt!
Han hade ingen feber, men jag hoppas inte att han ska bli sjuk nu, när vi ska börja på dagis på måndag.

Vi somnade ca 2.30 i natt. Jag satt och pysslade ihop några julklappar. Älskar internet:)
Darlingen satt och spelade wii.
Sen när Oliwer sover hos oss och ligger helt vågrätt i sängen, så får man inte så mycket sömn. Jag är trött idag, men det kommer inte gå ut över jobbet. Hoppas jag:)
Det är iofs massor att göra idag, sen att det saknas lite folk oxå pga sjukdom och vab gör ju inte saken bättre. Men vi klarar allt. Så är det bara.

Hoppas alla får en underbar fredag med det obligatoriska fredagsmyset. Jag myser på jobbet. Kanske.


Postat av: HUSnrNIO

Det är ju så himla gött och lugnt det där att kunna sitta vilken tid på dygnet och fixa inför den stora julhelgen. Jag har mailat dig om stjärnalfabetstalvan den är klar nu. Ha en trevlig helg!

2009-11-20 @ 15:29:51
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

önskar dej en bra fredag :)

2009-11-20 @ 15:32:29
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Karolina S

Spännande med dagis!! Hoppas att det går bra. Julia gråter, nej vrålar HYSTEISKT varje dag när vi lämnar men hon skriker 30-60 s sen är hon glad och leker. (min systers man håller på att skola in deras dotter på samma dagis så han har sett det) Men det är trist för mig som ALLTID lämnar. Kram

2009-11-20 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0