Dag 2 av 4.

Då är det "bara" 3 dagar kvar att jobba. 30 timmar. Hoppas att dagarna går fort.

Ville bara lämna ett litet livstecken.

Stort tack till min familj och mina vänner! Ni betyder allt för mig!

Bespara mig era elaka kommentarer tack. De kommer inte publiceras i framtiden ändå.


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Vem lämnar elaka kommentarer? Hoppas dem sista dagarna går toppen!

kram kram

2009-11-07 @ 14:55:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du gör helt rätt i att ignorera dem som skriver elaka kommentarer. Vet från mitt eget tidigare bloggande hur en del folk kan vara. Usch!

Hoppas denna dagen är bättre än gårdagen.

Kram från kussen.

2009-11-07 @ 21:12:26
Postat av: HUSnrNIO

Inte klokt hur folk beter sig! Försök att inte bränna energi på sådan meningslöshet men det är lättare sagt än gjort ibland. Ha en trevlig söndag tillsammans med din familj.

2009-11-08 @ 10:13:58
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0