Brysselresan

Igår var vi i Bryssel hela dagen. Flygplanet lyfte från Skavsta 6.30 och vi landade 23.20 igen. Däremellan var vi inne i Bryssel.
Det var en väldigt lång dag. Vi gick och vi gick och vi gick! Det var en ganska tråkig stad. Grå och trist. Vi tittade på "Manneken Pis" och EU parlamentet.






Vi stannade till på en pub och drack lite öl och vin (jag drack självklart vin), vi letade bra shopping (vilket inte fanns), vi sprang rung i affärer, vi åt mat. Jag åt Spaghetti Bolognese. Jättegott. Dock alldeles för mycket! En stor tallrik med massor av mat.

 

 


Resans roligaste var att jag träffade Ari. En gammal kompis som jag inte har träffat på ca 10 år. Vi har haft ganska bra kontakt genom alla år, så det var en självklarhet att träffas när vi var i samma stad. Han bor i Finland i vanliga fall.

Shoppingen var som sagt obefintlig. Men det var likabra det:)
Det var en mycket bra dag!

Tack till alla som var med:)


Postat av: Lilla jag

Kul och ha sett det iaf!

2009-11-11 @ 12:23:27
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fina bilder på er med:)



Anna är en kompis till Sandra som bor i Oslo

2009-11-11 @ 12:24:13
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Sofi

Måste bara kommentera din väska (tror att det är du, hittade din blogg via familjeliv)

Har en likadan, en klar favorit men som tyvärr gick sönder. Den första som jag har sett som har lika som mig :)

2009-11-12 @ 14:41:06
URL: http://mssofi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0