12 timmars natt

I natt tog Oliwer en 12 timmars natt:) Härligt! Jag var faktiskt tvungen att gå in och titta på honom så att han levde, vilket han gjorde:)

Darlingen sover, han har jobbat natt. Jag och Oliwer ska åka till Busfabriken vid 14 tiden. Min bror ska följa med och han slutar jobba vid 13, så det blir bra att åka vid 14.

När man berättar en jobbig sak för en vän, känns det inte som att den vännen borde stötta då?
Det verkar inte vara så i verkligheten iaf. Jag kan erkänna att jag berättade för vissa om varför jag mådde dåligt för några veckor sen, för att de skulle kunna stötta mig i det. Men det är tydligen svårt. Tråkigt.
Vet vilka jag kan berätta saker för och vilka jag inte ska berätta för.

Konstigt om man undviker folk när man mår dåligt?

Nu struntar jag i alla negativa tankar!
Idag kommer det bli en kanonbra dag med massor av lek och bus!

Hoppas att ni får en bra dag!



När vi var på Busfabriken 1 maj i år:)

Postat av: micaela

ÅÅ vad härligt med en sådan sömn =)=)



är det kul på busfabriken??? för vilka åldrar är det???



tråkigt att du berättar saker för dina kompisar i förtroende så låssas dom om som ingenting sen.

Jobbigt men vill ju ha stöd och hjälp när man berättar en dålig/hemsk sak...



Hoppas ni får en bra dag.

kram :0)

2009-11-05 @ 11:25:38
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: tezza

trist med kompisarna som inte söttar :/

hoppas ni får en underbar dag :)

2009-11-05 @ 12:28:24
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej kusin,

trist med kompisar som inte stöttar! Kom ihåg att du alltid kan berätta saker för storkusinen ;)

Hoppas allt är bra med er alla nu i alla fall! Och att ni har roligt på Busfabriken. Vad är Busfabriken för något förresten? Kram på dig!

2009-11-05 @ 12:56:03
Postat av: Camilla

Tråkigt att inte bli stöttad när man berättar nåt jobbigt det är ju det man behöver och dels därför man berättar ju. Känns som en självklar het att stötta en kompis som har det jobbigt och som berättat om det.

2009-11-05 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0