Utbildning och Tradera

Idag har jag varit på utbildning på jobbet. Det var en ganska trevig dag. Vi ventilerade lite
om hur det är, och hur det borde vara;).

Darlingen är iväg och slänger skräp. Att det alltid ska samlas så mycket, det är underligt.
Jag är iaf nöjd över att vi sopsorterar nästan allt. Gör ni det?
Det är ganska kul tycker jag, iaf avkopplande att stå vid sopstationen och slänga saker. Man känner
sig supernyttig!

Jag ska ta och packa några Traderapaket, väga, och sen maila vinnarna så de får betala till mig.
Skönt att bli av med lite grejer. Inga dåliga grejer, bara saker som jag har tröttnat på (eller inte får på mig).
Det är det som är så tråkigt med Tradera, att man måste fota alla saker, och lägga ut dem, och sen väga, packa, maila och sen skicka.
Jag har lite som ska till Myrorna med. Eller ganska mycket.

Ska nog ta en dag och toksortera. Slänga, ge bort eller sälja massor med saker. Det är ju faktiskt ganska skönt
när det väl är gjort. (Så kan man köpa lite nytt;))
Sparar ni oxå på allt? "Det kan vara bra att ha...."? Sån är jag. Ganska jobbigt. Gillar att ge bort saker, men
klarar inte av att slänga saker om det inte är något fel på dem.

Glöm inte min lilla minitävling;)



Sötnosen på sin dopdag;)

Postat av: Agnieszka

Magnus är ju bra på att spara grejjer... jag däremot kan slänga dem jag vet att jag inte kommer få användning för, eller så säljer jag eller ger bort.

kram kram

2009-05-12 @ 17:40:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Ja, nog sparar man på sig en massa saker alltid...och det syns tydligt i alla garderober, i bokhyllan inne på kontoret och alla andra skrymslen och vrår där man kan stoppa in lite "bra-att-ha" saker ;)



Nu ska jag tävla lite på din blogg!



Kram

2009-05-12 @ 17:53:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag kastar allt!! Precis ALLT!! O mats hatar´t för han är en sparare..

2009-05-12 @ 19:02:33
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vill du vara så gullig att rösta på mig?

Se mitt senaste blogginlägg :)



Hur har dagen varit? :)

2009-05-12 @ 19:09:49
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0