Safariparken

En ny dag, denna dag men riktigt tråkigt väder. Fy så tråkigt det är att vakna och titta
ut genom fönstret och bara se grått och lite duggregn.
I natt har Oliwer sovit jättedåligt. Gissar att det är fler tänder på g? Han har lixom inte skrikit,
mer gnällt. Usch så drygt. Så idag är vi trötta!

Vi skippar Ikea idag, orkar nog inte åka dit. Har ev planer på safariparken, men vi får se vad som händer.
Kanske bara tar en lugn hemmadag och kanske en sväng ner till Öppna Förskolan.

Kryssningen är iallfall bokad och vi har betalat våran del. Blev ännu billigare än va vi trodde,
hehe snart får vi väl tillbaka pengar för att få kryssa?
Ser fram emot det! Fast det kommer bli konstigt, första gången Oliwer inte sover med mig på natten.

Han ska sova hos Mormor och Morfar:D Det kommer han nog gilla.
Apropå sova, Oliwer testade Zeldas säng igår;






Igår kikade vi på "Yesman". Den är med Jim Carey. Den va ganska bra, men på slutet var jag
så trött att jag somnade i soffan. Så kan det gå. Börjar man se film så sent så får man skylla
sig själv. När jag tittade på klockan och såg att hon redan var ett så blev jag trött;)
Haha, jag som alltid har varit nattmänniska. Håller jag på att bli en riktig småbarnsmamma?

Ska passa på att vila lite nu medans Oliwer sover. Som sagt, all sömn man kan få nu, tas tacksamt emot!

Vad gör ni idag? Kramar!

Postat av: Susanna

Hej. Det blir en tripp till Makrigialos. Kul med kryssning! Hoppas det blir fint väder så ni kan lapa sol på däck =) Kraam



2009-05-05 @ 11:41:59
URL: http://kaweria.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

ja visst är vädret tråkigt..... hoppas på solsken så man kan vara ute och leka med barnen!

Hoppas ni får en fin dag iaf!

kramar

2009-05-05 @ 12:00:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0