Lång dag!

Idag har det varit en ganska lång dag.
Den började vid klockan 7 när Oliwer tyckte att vi skulle gå upp. Vid 9.15 tiden gick vi ner till stan till
Oxelömarknad. Jag gick ett varv lite snabbt och kollade vart det fanns billigast strumpor. Jag hittade ett ställe
ganska snabbt där man fick 14 par för 100kronor. Det köpte jag. Så nu har jag massa nya strumpor igen;)

Jag träffade lite folk där, alltid skoj att snacka lite skit. Sen vid 10.30 kom mamma och pappa ner. Vi åt
en korvburgare och sen tog de Oliwer, och jag gick hemåt. Bytte om, tog med Zelda och åkte mot jobbet.

Dagen gick ganska snabbt och smärtfritt. Lite småtjafs i gruppen (som vanligt) men annars en helt okej dag.
Alla mina favvosar jobbade;)

Nu blir det sängen för min del. Så trötter!
Imorgon är en ny dag;) Hoppas att Oliwer sover längre än 7!

God natt!





Ååååh vad jag vill gå på Melody Club konsert!
(Bilderna är tagna av mig den 13 dec 08 på Viking Cinderella.)

Postat av: Herr E

14 par för 100 buck!? Det är braaaa pris!

2009-05-10 @ 00:58:20
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0