Godmorgon Fredag!

Godmorgon godmorgon!
Inatt har jag sovit riktigt bra. Känns skönt eftersom att jag verkligen behöver sova så jag
orkar jobba mina 10 timmars pass. Förut var man ju van vid det, men det kan jag väl inte direkt
påstå att jag är nu. Men det kommer nog gå bra. Oliwer vaknade vid 7 tiden och då gick Darlingen upp.

Sitter och dricker en morgonshake;) Jordgubb blev det idag. Gott.

Jag känner mig inte så jätteladdad inför att jobba, men det går nog över när jag kommer dit.
Det brukar det göra. Fast det känns lite motigt just nu, att veta att jag har tre dagar i rad nu, och fyra helger i rad.
Men det går snabbt, och eftersom att Darlingen jobbar skift, så har vi våra "helger" på vardagarna när han är ledig.

Ni som har karlar som jobbar skift vet hur det är;)

Nehe, om jag ska ta och läsa lite bloggar kanske.
Glöm inte att rösta på mitt spett, och glöm inte att kommentera;)


Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Söt Oliwer!!

Är det idag du jobbar eller är det i helgen?



Kramar

2009-05-29 @ 10:51:01
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: bror

vacker outfit. den borde ständigt vara på :)

2009-05-29 @ 12:07:16
Postat av: Amanda

Tråkigt att jobba men man får tänka på allt klirr man får i kassan istället. :o)



Att ha en karl som jobbar skift är inte alltid helt lätt men det funkar ju det med. Kan man så vill man. :o)



Önskar er en riktigt fin fredag!

Kram

2009-05-29 @ 14:19:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi söta lilleman :) Hoppas du får en fin dag på jobbet! Har röstat på dig i dag, varvar varannan dag på dig o varannan på agnieszka, hihi!



Många kramisar!

2009-05-29 @ 14:56:10
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Mormor

Sötnos!! Ha det så bra.

Kram!

2009-05-29 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0