Dåligt med kommentarer....?

Hmm, när jag loggar in på bloggen när jag kommer hem har jag inte fått en enda kommentar på 12 timmar.
Det är nog nästan rekord. Men jag undrar var har kommentarerna tagit vägen?

Nu ska jag bada lite;)

--------------------------------------------------------------------------------------

Jag vet att det har varit jättesoligt och varmt idag, men jag ser ju att ni har varit inne och kikat
på min sida, då kan man ju skriva ett litet hej, så blir jag jätteglad.

Nu ska jag sova. Imorgon är dag 3 av 3. Sen ledig tills fredag:D

Kram och god natt!

Postat av: Mamma och Mormor

Det har ju varit så fint väder, så det är väl ingen som har suttit inne vid datorn. Ha det så bra. Kram!!

2009-05-31 @ 00:00:09
Postat av: Amanda

Det är ju sommar ute! Alla har flyttat ut. :o)

2009-05-31 @ 06:53:17
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: tezza

skönt att vara lång ledig =)

hoppas ni mår bra =)

Kram

Ps: Grattis på Mor's dag=)

2009-05-31 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0