Sjukling

Oliwer är sämre idag. Han har lite feber.
Jag har precis gett honom alvedon och nu ligger han och äter lite välling.
han har smittat mig oxå, så nu är jag med snorig. Vad skoj....!

Idag har vi mycket att göra.

Lämna katterna hos veterinären kl 13.00
Se en film om olyckor i hemmet på bvc kl 13.30
Hembesök av bvc kl 15.00
Hämta katterna efteråt.

Hoppas att lillprinsen orkar med dagen!

Sen blir det vila! För hela familjen!

Undrar var jag har någon nässpray?

I helgen blir det iaf jobb. Fredag-söndag.



Fick två tavlor av Pappa som han ärvt av Farmor. De händer över soffan nu.
Passade jättebra där. Den vänstra (som har hela blixten i sig) föreställer en fågel
och massa kvistar. Den andra föreställer två älgar som går på ett gärde.

Älskar redan tavlorna!
Fick två små fina kaffekoppar med tillhörande fat med. Bild kommer någon gång
när jag bjuder någon på kaffe ur dem=)

Nääe, plocka undan lite kanske? Frukost kanske?

Vad gör ni idag?? Kram på er!

Postat av: A-K

Inge kul när de små är sjuka. Krya på er. kram

2009-03-05 @ 14:31:22
Postat av: Lina

Den där tavlan med älgar på var verkligen jätte fin!!=)

2009-03-05 @ 16:07:45
URL: http://linaohlson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag för som dig och är snorig idag.

2009-03-05 @ 17:01:34
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är första gången jag är in här på din blogg och då ser jag exakt samma tavlor som jag har och har ärvt av mormor! Vad är oddsen på det? Märkligt.. Jag såg att du ska på mammablogg galan. Det ska jag med! Ska bli jätteroligt!

2009-03-05 @ 18:56:44
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Carolina

Stackars - krya på er! Kram

2009-03-05 @ 19:35:25
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej tjejen! Jag hoppas att allt gick bra idag?! Och att du och Oliwer mår bättre...=) och såklart att katterna mår bra. Kramar

2009-03-05 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0