Hela natten!

Oliwer sov hela natten! Han sov ca 9 timmar i sträck, det ni=) första gången.
Synd att jag inte gjorde det. Min fot har kliat något så grymt mycket, så jag har varit vaken lite
då pch då och kliat på den, (så nu är den helt svullen....)
sen har jag drömt massor oxå. Sånna drömmar som man kommer
ihåg när man vaknar.

Jahapp, då är det iaf en ny dag. Vi ska städa idag. Det behövs. Vi måste åka och köpa
hostmedicin till lillprinsen med. Han får små hostattacker lite då och då. Inte bra alls.





Väldens sötaste prins när han sover.
Dock gör han inte det nu, nu ligger han och pratar och grejar med sina saker.

Elefanten på bilden är hans bästa kompis!

Vad gör ni idag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0