Dåligt

Dåligt av mig att inte blogga lika mycket, men jag orkar helt enkelt inte.
Har inget vettigt att skriva heller.

Jag gick och la mig igårkväll vid midnatt kanske, och steg ur sängen vid 11. Har iofs
varit uppe och gjort välling en gång, och har varit vaken några flera gånger.
Helt slut efter att jobba 10 timmar (iofs blev det bara 7 timmar igår, men ändå)
Är man inte van att vara borta så länge hemifrån så blir man trött!

Idag är det iallafall den sista dagen i den här helgen. Pass 3 av 3. Dagen kommer förmodligen gå snabbt.

Ska ta och göra mig i ordning för att åka till flygplatsen.
Kanske hinner slänga i mig någon mat med? Vore ju kanske lite bra.

Ha en underbar söndag! Kramar!

Postat av: Sessan ☆

Jag har varit här för att läsa på lite om din blogg inför nomineringen till Mamma Blogg Galan ;D



Hoppas blogg lusten snart är tillbaka & ha en strålande söndag



//Sessan

2009-03-22 @ 14:34:10
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Jenny

Hej gumman, hoppas du haft en fin helg:) Kram Jenny

2009-03-22 @ 20:50:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-22 @ 22:52:29
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0