Inget öppna förskolan

Idag blev det inget öppna förskolan.
Jag har tvättat och hängt upp det istället, färgat ögonbrynen och läst massa massa bloggar.
Nu ska jag strax dricka lite kaffe. Oliwer sitter i babysittern och halvsover lite. Min gos!

Jag ska nog sy en liten prylficka som vi kan ha vid Oliwers stol i bilen.
En liten ficka, men som man kan lägga lite roliga saker till honom i.
Vad tror ni om det?? Han kan ju iofs inte plocka saker från den själv ännu,
men det kan ju va bra o veta var sakerna finns. I framtiden kommer han ju kunna
använda den själv.



Gissa vem som har tagit Oliwers fåtölj???




2 coolingar som leker ihop i gymmet=)

Postat av: Johanna

Vilken sötnos Oliwer är:)!!! Man bara smälter ju!!!



Trevligt att du ville delta i tävlingen, lycka till:)



/Johanna

2009-01-27 @ 15:53:07
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: A-K

En sån där ficka verkar bra så man har ordning på alla saker. Här har vi ju grejer överallt och man letar och letar efter sakerna. Ordning och reda, löning på freda! Eller?? =D

2009-01-27 @ 17:51:40
URL: http://aykay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0