Dåligt irriterande!

Jag va iväg till Citygross. Hade en summa pengar på mitt visakort och gick runt och plockade det jag skulle ha.
När jag skulle betala så medgavs inte köpet. Vi testade flera ggr och testade tom krediten. Men inget funkade.

Till slut gav vi upp och jag fick lämna alla mina varor jag hade plockat. Vadå pinsamt?
Tur att det inte fanns nån ja kände i närheten!

När jag kom hem kikade jag på internetbanken. Folksam hade dragit nåt på autogiro. Gaaaaah. Kan man bli mer irriterad???
Varför funkade inte krediten??? Jag ska ju ha minst 10.000 i kredit på det kortet.

Så nu har jag fixat över pengar så måste jag åka och handla igen.
Fast nu får det bli Kvantum här i stan ist. Orka åka ända till Citygross igen.

Har ni varit med om samma sak nån gång???

Ussss

Postat av: Jenny

Åh usch jobbigt :-( Önskar dig en mysigt fredag kväll! Kram Jenny

2009-01-30 @ 20:32:21
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0