Välplanerad

Jag kom precis på att jag har minst en sak planerad varje dag inför den kommande veckan.
Suck. Jag som gillar när det är "tomma" dagar, så jag kan ta dagen som den kommer.
Visserligen inga "stora" planer varje dag, men dock planer.

Idag har vi varit inne i stan en stund. Träffat lite folk, fikat och haft lite "möte".
Händer viktiga saker snart. Hehe.

Nu är vi hos mor o far. Har ätit lite, och nu fikat med kaffe och paj.

Ska nog åka hemåt snart. Sen blir det sängen tidigt idag (har ni hört det förut?!?!). Trötter!

Skulle behöva gå till en massör.
Mjuka upp ryggen. Får göra det snart. Hoppas jag.
Tills dess får min darling kämpa lite=)

Har ni haft en bra helg?=)

Postat av: Line

Tjingeling! Tack för kommentaren och medverkan i min utlottning lycka till! Hoppas du får en fin vecka=)



KRAM

2009-02-08 @ 21:34:31
URL: http://www.lineslycka.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Här har vi haft en bra men enormt snöig helg!



Vill oxå tipsa dig som redan är med o tävlar hos mig (jätteskoj) att jag precis dratt i gång ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/02/dax-for-tavling-igen.html



Kika gärna in =)

2009-02-08 @ 22:14:46
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

Å nu blev jag nyfiken! Spännande med viktiga saker :)

2009-02-09 @ 00:37:49
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Ja, imorn vet du i alla fall vad du ska gora :).

Sen har jag en liten uppgift till dig. Eftersom ni ar 6h efter oss, sa far du satta din kl pa ringning kl 04 och da ringa och vacka oss. Da ar kl 10 hos oss och det ar dags att borja rora pa sig. Det ar sa att mitt alarm pa min telefon funkar inte och sulans telefon har lagt av helt. Sa vi behover en backup pa hur vi ska vakna... Alltsa, jag kommer inte svara, bara sa du ringer tills jag klickar dig. Tror du att du kan gora mig den tjansten? Du kanske anda ar uppe med tuppen och pysslar med den lille. Tack tack ;)

2009-02-09 @ 08:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0