Tradera

Har precis tittat på "Du är vad du äter". Jag gillar Sanna Bråding. Det spelar ingen roll, allt som hon har gjort, droger och annat. Jag tycker hon är ball.
Hon står för allt hon har gjort. Go Sanna!

Nu är det "Lyxfällan". Folk tänker så himla konstigt!!! Faaaan vilken störig människa!!! Någon mer som tittar??

Jag har lagt ut några auktioner på tradera. Det är lite av Oliwers urväxta ytterkläder, så om
någon är intresserad kan ni kika in här.



Mina gosekatter=)



Postat av: Jessi

ja jag sitter med och tittar på lyxfällan, och hon lever ju i en liten bubbla den där människan.... helt otroligt.

2009-02-05 @ 21:30:41
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jag kollade oxå på lyxfällan, sen mådde jag så kasst så jag trodde jag skulle dö så jag gick och la mig vid halv 10...



kramar

2009-02-06 @ 14:35:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0