Trevlig dag

Idag hade vi en trevlig dag!

Jag åkte och lämnade Zelda hos min bror, sen åkte jag och Oliwer och hämtade Agnieszka och Elton.
Åkte upp mot Sthlm. Hittade till parkeringen på direkten, och gick bara några meter fel på ett ställe;).

Oliwer och Elton åkte i Elton och Novas syskonvagn.
Vi va uppe i en studio, så Agnieszka blev sminkad och sen plåtad. Resultatet får ni se i VeckoRevyn i mars.

Kaffe verkar inte vara något som finns i huvudstagen...? Nästa gång tar vi med en termos;)
Efteråt blev det lite mat ute på Heron City.

Sen jag kom hem har jag tittat på massa avsnitt av One tree hill=)
Fick massa nya avsnitt från säsong 6 av en jobbarkompis. Woho!

Nu blir det sängen!




 

Postat av: Mad

Så söt han är din lille prins!!

2009-02-17 @ 08:17:45
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: josefina

har varigt i Lettland och det var mysigt att komma iväg lite =)

2009-02-17 @ 09:04:22
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0