Städat

Jag har städat och diskat.
Imorgon ska jag gräva fram en bokhylla från källaren. Vi har minst en, men de står längst in.
Jag behöver verkligen en till Oliwers rum. Sen ska jag städa klart hans rum. Ev möblera om lite,
och kanske sätta upp några tavlor.

Idag gjorde vi avgjutning på Oliwers hand och fot i gips.
Blev en jättefin liten tavla som jag har hängt upp.
Kanske skulle gjort det när han var mindre, men det blev inte av.
Nu är det klart iaf=) Innan han fyller 7 månader=)

Jag skulle verkligen behöva göra något med mitt hår. Klippa och färga lite.
Naglarna ska vi inte tala om. Får ta tag i det nån gång. Senare.

Vi sitter och tittar på Kommisionen. Har ätit ost och kex. Så gott!!



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0