Så fort!

Den här dagen har gått så sjukt fort!!!

Jag har skrattat massor idag. Tycker att det är jätteskoj att jobba de dagarna jag jobbar.
Så skoj att träffa mina kompisar!

Annars då? Nääe, jag har inget kul att berätta.
Hmmm, jo. "Månadens snygging" gick igenom kontrollen idag. Men nomineringen sjönk fort
som tusan när han började torka på sin jacka för att den hade blivit lite smutsig
för att den nuddat bandet när den gick genom röntgen. Sånt tycker jag är för snobbigt!

Internskämt=)

En kändis gick genom kontrollen med=)

Nu ska jag ta och svara på lite kommentarer! Tycker att det är så himla kul och logga in
på bloggen och se att så många skrivit!!! Jättetack!!

Hinner säkert skriva en gång till innan jag går och lägger mig!

Puss på er alla fina!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0