Nyttigt??

Igår när jag kom hem från jobbet kom Elin förbi.
Darlingen hade gjort hemmagjord pizza som vi åt upp först, sen högg vi
in på chipsen som Elin hade med sig. Gjorde dip och morotsstavar med.
Någon liten godisbit kanske oxå slank ner. Till det blev det cola.

Nyttigt värre=) Gott iaf! Det va ju faktiskt lördag!
Vi pratade och pratade och pratade! Sen blev det lite film.

Idag ska jag jobba mitt sista februari pass. Blev 6 pass totalt i februari.
Ganska lagom.

Usch vad det snöar!!!
Varför kan det inte bara bli vår nu??
Gaaaah!!!

Imorgon har vi infoträff på jobbet. (Så okej, jag ska jobba då oxå.... Men inget 10 timmars pass!)
Efter det ska vi åka till Katrineholm och hämta Oliwers nya vagn. Han kommer få en Emmaljunga Scooter!

 

Den är så underbart fin!

Dock kommer min lilla prins inte få åka i den vagnen på några månader.
Jag tycker att han är för liten för att få åka framåt. Men när jag hittade den vagnen
som vi ville ha begagnad. Billig. Så varför inte?! Vi slår till!

Någon av er som har erfarenhet av Emmaljunga scooter???

Nu blir det ett bad, sen åka mot jobbet!

Kram på er alla fina!

Postat av: Anonym

Jätte snygg vagn!

har aldrig haft en sån, men vi var inne på att köpa en. Men det blev aldrig så, fick låna en brio sittvagn av storebror istället :)



Här är allt bra. Det är ju söndag så det är en lugn dag.

Allt bra med er också?

2009-02-22 @ 11:43:06
Postat av: sofi

Jag tycker att dom verkar helt ok, dock så är scootern nästan lika stor som min emmaljunga crossway så jag valde att köpa en brio race istället :) Har inte vänt Linus framåt i vagnen förs nu o han gillar det skarpt :) Jag tycker personligen att man ska vänta tills barnen är över 1 år innan man sätter dom framåt i vagnen :)

2009-02-22 @ 18:59:33
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Så snygg!! Vi är själva inne på att köpa en liknande, fast i röd färg :-))



Har bara hört bra om den :-)



Idag finns lite tips om snygga Prinskläder inne hos mig :-)





Massor av varma kramar!

2009-02-22 @ 20:03:32
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

söt header!

VAd ska du göra i veckan:)?

2009-02-23 @ 08:57:56
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0